Sulje

Palautus ja vaihto

 

Näin palautat tuotteen

 

Palautusoikeus on voimassa 14 vuorokautta tavaran vastaanottamisesta. Edellytämme, että tuote on käyttämätön ja myyntikuntoinen. Lähettäkää palautus aina tavallisena postipakettina ja liittäkää mukaan pakkauslista tai laskukopio. Postiennakolla tai ilman postimaksua palautettuja lähetyksiä emme lunasta. Palautuksen perilletulon varmistamiseksi muistattehan säilyttää paketin lähetystiedot, ota esimerkiksi puhelimellasi kuva lähetyskortista, jonka saat Postilta palautuksen yhteydessä.

Hyvitämme palauttamiesi tuotteiden hinnan heti, kun olemme vastaanottaneet tuotteen takaisin ja käsitelleet palautuksen. Palautuksen käsitteleminen kestää normaalitapauksessa enintään 14 työpäivää. Useimmiten palautus saadaan kuitenkin käsiteltyä jo muutamassa päivässä, mutta ruuhka-ajat saattavat kasvattaa käsittelyaikaa.

Palautetusta tuotteesta lähetämme yritykselle hyvityslaskun. Kuluttajille palautusosa hyvitetään takaisin käytetyn maksutavan perusteella: jos käytit korttimaksua tilausta tehdessäsi, palautuu hyvitysmaksu tähän korttiin liitetylle tilille. Jos maksutapanasi oli lasku, niin hyvitysmaksu vähennetään kokonaissummasta. 

Emme valitettavasti lähetä palautuslomakkeita lähetystemme mukana, koska pyrimme aktiivisesti karsimaan ympäristörasitteita kaikessa toiminnassamme. 

 

Pikaohje palauttamiseen:

  • Tee palautusilmoitus täällä. Tutustu sen ohjeisiin ja merkkaa siihen palauttamasi tuote/tuotteet
  • Laita lähetyslista alkuperäisen paketin sisälle ja sulje paketti huolellisesti esimerkiksi teipillä
  • Toimita paketti Postin toimipisteeseen palautusilmoituksen täyttämisen jälkeen saamiesi ohjeiden mukaisesti
  • Säilytä Postilta palautuksen yhteydessä saamasi lähetystunnus tai ota kuva lähetyskortista varmuuden vuoksi, jos kuljetus esimerkiksi katoaa matkalla
  • Hyvitys palautuu käyttämäsi maksutavan mukaisesti 14 arkipäivän sisällä, joko kortille tai laskulle. Yrityksille lähetämme hyvityslaskun.


Näin vaihdat tuotteen

Jos haluat vaihtaa tilaamasi tuotteen toiseen palauta alkuperäinen tuote yllä olevien ohjeiden mukaisesti ja tee uusi tilaus verkkokaupassa uudesta tuotteesta.

Näin teet reklamaation

Reklamaatiotapauksissa, joissa tuotteessamme on ollut virhe tai se on esimerkiksi rikkoutunut kuljetuksessa, ottakaa ensin yhteyttä asiakaspalveluumme joko tämän verkkokaupan oikeasta alakulmasta löytyvän chatin avulla tai numerosta 020 336 048. Neuvomme miten saat reklamaation helposti tehtyä sekä uuden korvaavan tuotteen tilalle. Huomioittehan, että emme lunasta postiennakolla tai ilman postimaksua palautettuja reklamaatiolähetyksiä. Liittäkää reklamaatiopalautuksen mukaan laskukopio tai pakkauslista sekä kuvaus virheestä, jotta asian käsittely onnistuisi sujuvasti.

 

 

 

Ostoskorisi

Ostoskorisi on tyhjä
0 tuotetta € 0
Kassalle
Nopeat toimitukset
Suojattu yhteys pitää maksusi turvassa
Ympäristöystävälliset tuotteet
Käyttäjien rakastama